Destination ännu mer syd

Lite dött på denna fronten men jag har verkligen inte bästa internet runt om mig, haha. Vi har även bestämt att vi bara använder mobilen på rummet inte ute, på restauranger etc. Bra tycker jag! ✌🏼️ Vi har i alla fall sedan igår förflyttat oss mer söder ut från Koh Lipe, Thailand till Langkawi och med de tagit oss in i Malaysia. Vi klagade lite på värmen i Thailand men jag tar tillbaka det då det är ÄNNU varmare här i Malaysia. Sjukt även att jag och Alice är väldigt nära varandra, till och med i samma land på andra sidan jorden. Vi har pratat men kommer nog tyvärr inte hinna ses för våra scheman krockar tyvärr inte! 🙈 Men kul endå att veta att hon också är runt och strosar i detta fantastiska land. Idag har vi njutit på stranden, glajd har käkat donken och vi har testat på parasailing, min andra gång och det var lika kul idag, sådan sjuk utsikt man får över havet, bergen och allt! 



Igår käkade vi arabisk mat, det var succé! 






Här hängde vi idag. Cenang Beach! 



Ja varmt som fasen är det här! Gullig du är <3 <3 ^^ Och nej, tyvärr så har jag redan hunnit boka upp de dagar ni är här :( Som sagt hade ni sagt till innan hade jag kunnat! Är på väg mer söderut jag med, till Singapore, just nu. Wifipå bussen woop woop! Hoppas ni får en fortsatt fin vistelse på Lankawi :))) Jag kommer tillbaka till KL efter den 9e men då antar jag att ni redan åkt? Puss min bästa <3




Kom ihåg mig?