Trötter som signar ut

Nu är man sådär lagom fredagstrött.. En vecka har gått sedan tävlingen och träningarna flyter på som dom ska. Nu när helgen är här är jag helt slutkörd. 🙈 Gick upp vid elva idag för att hinna träffa en vän i stan, vi lunchade på en pizzeria vid Gibraltargatan, tog en promenad och lekte vid ett utomhusgym, så kul. När klockan närmade sig två åkte jag mot ishallen för att vara tränare i 1,5h, innan min egna fys och 2h konståkningsträning. Vi hoppade som bara den, jag var lite seg i benen men de gick endå. Åkte korta och latchade runt lite. Handla, tanka duscha och käka stod sedan på schemat och nu har jag äntligen försonats med min trälåda och ska få sova ikapp lite timmar. 



Får berätta lite om min vecka. I måndags var jag på visning av två lägenheter. Den ena föll mig verkligen i smaken och den andra var helt ostädad, trång, dammig och inte alls något att ha. Jag kände dock att allt blev så stressigt dagen efter när mäklaren ringde så jag tackade nej till den lägenheten jag faktiskt hade kunnat tänka mig. Att bo granne med ett spa och en hotellfrukost lockade ju ganska mycket, ni som vet ni vet 😍 Träning hann jag med en timme 19-20, gick super. Hem, hade italienska kurs på datan, käkade och bara njöt en stund. Jobb på det och min tisdag hade startat. 


Vaknade i tisdags lagom till att hinna plugga lite italienska innan jag for vidare mot ishallen. Tränade 17-19 och började sy om min dräkt på kvällen. Är inte nöjd eller klar med ryggen så jag gjorde lite drastiska förändringar där. 



Långt ifrån klar men det kommer, sakta men säkert! 👊🏾 

Mötte upp Jonathan vid 23.27 och vi brummade vidare mot jobbet. Fick vara utlånad hela natten så jag var SÅ trött på morgonen när vi slutade... Kaos! Alltid svårt att lära sig nytt för det tar längre tid i början så man får stressa som bara den.. Men de gick bra! 


Åkte hem vid 7, jobbade övertid till 6.30 hela veckan. Vaknade på onsdagen vid 16, åkte direkt in till Fanni i stan, hämtade henne hemma och brummade vidare till veckans roligaste händelse/aktivitet --> LOCKINGEN & BREAKDANCEN! 💃🏽 Så jädra skoj. Vi dansade så svetten rann, adrenalinet sprödade och lyckan syntes på mils avstånd, det var SÅ kul. Köpte mat, käkade kyckling, bakade scones, pannkakor och förgyllde dagen med lite igentittning av PH! 



Åkte till jobbet, i tid denna gången och lättade på som vanligt. Natten gick faktiskt ganska fort 💪🏽 Torsdagen bestod av träning 17-19 och sedan mötte jag upp Johan & Patrik så käkade vi och spelade quiz på Harrys, en riktigt härlig, rolig och mysig kväll med ett av världens bästa sällskap. Mina superpojkar och solklara favoriter ❤️ 


Detta var förövrigt den ENDA bilden Johan inte blundade LIKA MYCKET på.. HAHAHAH Johan vi övade ju på detta i Grekland!! 🙈 Jag käkade räksmörgås, Johan hamburgare och Patrik oxfilépasta och det gick förvånansvärt bra på quizen, lycka! 😃 Min vecka får verkligen 10/10, så grym 💃🏽 Nu ska jag nanna för att orka jobba för Nocco imorgon 12-18, tagga! ✌🏼️





















Kom ihåg mig?