Ledig helg, behövligt

Vilken jädra helg jag smackade till med, SÅÅ välbehövlig! 😍 Tog det verkligen lugnt och nu efteråt känns det så bra för jag har fått göra saker jag verkligen behövt & även hunnit med roliga saker. I fredags vaknade jag vid 14, umgicks med pappa en stund innan jag åkte till Bäckebol och shoppade loss på Stadium outlet! 😊 Skulle inte köpa mer kläder men träningskläder som jag använder 99% av min tid vaken kände jag att jag endå kunde prioritera! 


Skadade handleden på jobbet i fredags så jag hade lite ont i den tyvärr. Men tror det gynnade träningen när det istället blev att jag inte fick ramla så jag var tvungen att stå upp på allt vilket resulterade i ett felfritt kortprogram med dubbel axel 👊🏾💃🏽 Så nöjd. Efter isen kollade jag derbyt med Michelle och Kenny och lyckligt nog vann Stingers äntligen mot Rönnäng. Somnade gott vid tolv. 😊 


Sov gott i min OnePiece men vaknade av någon konstig anledning vid 06.21. Kunde inte somna om direkt men lyckades efter en stund och vaknade vid elva igen. ✌🏼️ 



Gick upp och gjorde klart all italienska för veckan, så skönt att bli klar så man inte lämnar allt till sista sekund på söndagen så det blir stressigt. Gick en promenad indet fantastiska vädret, en lång en på 1 timme och 15 minuter & bara njöt av vädret och bra musik i mina lurar. Har verkligen saknat detta med långpromenader. Man vehöver verkligen en om dagen typ. Har inte haft tid det senaste men nu ska jag fasen prioritera minst tre i veckan! 


Vid fyra åkte jag in mot torget, handlade lite och hälsade på Fanni på jobbet. Fick en liten dos av min bästis som gjorde mig på bra humör innan jag åkte vidare till Michelle & Kenny. Jag fick en rundvandring i Jacques nya hus och sedan lagade jag, Michelle och Kenny mat. När maten var klar kom Jacco och vi käkade 💪🏽 Tacos stod på menyn och det var verkligen matkoma efter. Efter maten kollade vi Spy, spelade kort, både tvåmannakotte och Chicago, jag lyckades alltid vara i vinnande laget 😜 Silket sammanträffande! (Hybrisen är på topp) 😙 



Körde hem Jacco och var hemma vid ett. Var uppe en stund och kollade One Tree Hill på italienska men lyckades somna mitt i avsnittet. Vakande igen men lyckades somna om och vakna vid två! 😚 Hela söndagen spenderade jag inne, käkade tacos till frukost och dansade tills jag var tvungen att åka till jobbet 😍 




Nu gäller det att hålla ut de sista 6 timmarna på jobbet innan vi får åka hem till en väntande trädlåda 😎 Hoppas ni sover gott! 



Kom ihåg mig?