Hinner inte riktigt med i svängarna

Alltså dagarna verkligen flyger förbi, känner att jag inte riktigt hinner med allt. Måndag är verkligen en dag med full fulle för mig, 1. Vi jobbar väldigt länge, alltså oftast 12,5 timmar och det tar verkligen på krafterna varesig man tror det eller inte. 2. Försöker ta hyfsad sovmorgon eftersom träningen börjar sent. 3. Går upp en timme innan isen, hinner bara byta om, käka och åka direkt. 4. Träning 18-20, direkt hem för att slå på datan, logga in på universitetets santalsrum och ha en timmes italienska. 5. Direkt ut i köket, laga mat samtidigt som jag hoppar in i duschen (multitasking) sedan 6. Göra mig iordning för att åka till jobbet och 7. Bam där var min dag över haha SÅ förlåt mina kära vänner om jag är dålig på att höra av mig på måndagar 😅 Nu vet ni hur det ligger till i alla fall 👅 


Igår sov jag i stan, hade dock svårt att somna på morgonen. Pratade lite med pappa och somnade vid nio. Gick upp vid 15 och åkte direkt till isen. Träningen gick verkligen grymt! En sån där träning man kan leva på ett tag, så nöjd! 


Gick av tio minuter tidigare eftersom jag hade lite bråttom in till stan, skulle hämta upp Jonas och hans kompis Lars + pappa för vi skulle vidare mot Happy Monkey på Linnégatan för att fira min brors 23årsdag. Vi käkade 12 rätters som vi alla delade på och vi var så mätta så vi höll på att spricka haha! Min kusin är kock på Happy Monkey så han var snäll och fixade lite specialare till oss! 👊🏾 Det är ett koreanskt/asiatiskt kök så det var VÄLDIGT speciell mat. De var verkligen INGEN rätt jag ätit tidigare. Kul att prova på nytt! 


Jag lämnade av alla hemma hos respektive. Åkte hem till pappa, duschade och bytte om sedan åkte jag direkt till jobbet. Natten inatt gick väldigt fort vilket var skönt. Var mycket att göra, jag sprang som en gnu men då gick tiden fort! Idag är det DAAAANS med Fanse och jag är såååå taggad ❤️💃🏽 



Kom ihåg mig?