Myshelg med många timmar

Ja de blev en trött Elina på lördagskvällen. Jag hade inte mycket kraft kvar efter en grym natt i Stockholm. Lyckades somna i bilen på vägen hem och samt tidigt på kvällen vilket ledde till att jag vaknade klockan TIO ÖVER SEX på söndag morgon... De var ju inte så farligt tänkte väl ni.. Men jag jobbar ju 18.00-06.30 senare på kvällen.. Så jag var lagom taggad på stt köpa ett helt lock Nocco och ta med mig till jobbet 😁 Det enda bra med att gå upp tidigt är att man får mycket gjort. Jag hann göra klart båda kapitlens jag hade kvar i italienskan, laga mat, städa och fixa viktiga saker jag behövde göra! Hängde runt i min OnePiece hela dagen och bara njöt! 


Vid 14 åkte jag in mot stan, hämtade upp pappa. Vi skulle spela bowling och käka med att fira farsdag. Vi bowlade vid Wieselgrensplatsen och käkade på vårt favoritställe Divan. Tog köttmix som bestod av lammfärs, lammfilé, kyckling och kebab. Till det fick man tzatsiki sås och grönsaker. Såå gott 😃 Sedan bar det av till jobbet och hängde 12 timmar där! 






Kom ihåg mig?