Kortprogram Kungsbscka

Nu är vi både sminkade och redo för kortprogrammet 😃 Nora är redan avsläppt i ishallen och jag tillbaka på hotellet men enbart för att hämta hälften av Noras saker som hon glömt haha 😂 Imorse vaknade vi vid 9.20 och käkade frukost ganska dirk. Inte världens bästa frukost för att vara Best Western men vi åt endå tills vi var mätta och belåtna! 


Efter frukost gjorde vi oss i ordning och bara slappade fram tills vi skulle åka. Nora går på 13.20 och åker runt 13.40, sedan hämtar jag upp Duran som kommer med tåget till stationen och därefter är det min tur att ladda upp och köra kortprogrammet. 😃 Jag åker som nummer fyra i andra startgrupp och Seniorerna går på 14.48! Går nog på runt 15.40 och åker nog vid 16 någongång. Det ska bli kul att tävla denna helgen, kul att Nora är här med. Hör av mig efter jag åkt. Kramar 👊🏾 






Kom ihåg mig?