Kortprogram avklarat

Jag är inte sådär jättenöjda med min prestation idag men jag hade kul. Korta blev inte riktigt som planerat men jag fick endå bra betalt för det lilla jag gjorde. Jag ramlade på axel och floppade lutzen samt lite småmissar i både kombinationspiruetten och hopp i sitten men slog till med en level tre på mitt steg och i himmelspiruett! Så det var kul 😃 För Nora gick det okej, hon missade lutz men köttade en hoppisitt för en gångs skull 👊🏾 



Jag åkte som fyra i andra startgruppen så jag hann vila lite efter uppvärmningen. Jag gjorde en sådan uppvärmning där jag floppade en del men de hoppen jag väl gjorde blev bra! Jag tappade fokus lite under programmet hoppas jag löser det bättre imorgon!   


söta var familjen Jarnefelt från klubben som kom och hejade på oss. Vi fick så fina blommor 😍 Vilket gäng, så fina är ni. Sedan var även min papse där och kollade vilket som var kul. Jag blir så glad när folk visar intresse för det jag älskar! 😃 


Efter isen släppte vi Duse vid stationen innan vi åkte vidare mot Kungsbacka Mässan och käkade thaibuffe som uppladdning för långa imorgon! 💃🏽 Jag är laddad för lite revansch och då ska jag även köra fokus 110% på piruetterna! 


Efter en dusch och lite Gossip girl hade typ Nora tänkt sova. Jag ska försöka vara vaken lite till så jag inte vaknar vid 03 inatt as pigg... Mitt dygn är ju kaos som vanligt! Vågar inte somna för tidigt 😴 



Kom ihåg mig?