Happy halloween

Hade en grym helg och en grym halloween. Umgicks med mina fantastiska vänner och firade Michelle på Baden. 

Johan & Patrik sov hos mig fredag till lördag. Jag vaknade senare vilket ledde till att jag kom ner till köket och mina grymma vänner stod jag lagade frukost till mig. 😃 Vi käkade en halvbrunch och det var så gott! 




Vid två någongång åkte dom vidare hem. De hade saker att göra och förbereda inför halloween. 🎃 
Hälsade på min fantastiska morfar och mormor ❤️ Loveyou! Tände ljus och körde årliga snacket!




Jag gjorde mig i ordning och åkte in mot Stenungsund för att möta upp Michelle och Kenny för att göra mig i ordning där. Åkte sedan vidare till Jacco och hjälpte sminka sig till Jokern. Sedan började förfesten! 







Hej!!!

Hittade till din blogg genom att googla "falukorv", vilket kanske säger mer om mig än det gör om dig, men tyckte i alla fall det var ett underligt att du pratar om dem så mycket så att google måste skicka folk till din lilla blogg, när man egentligen bara försöker få tag på en hygglig falukorv till helgen, och inte läsa vad du tycker om dem.... Nå väl, nu gastar frugan om att jag ska hämta in ved inför kvällens bastu så jag måste röra mig vidare. Ta hand om dig.
// Svante

Svar: Haha detta var nog den roligaste kommentaren i min bloggs historia! Hahah får nog göra en recension av vad jag tycker om falukorvar så du inte blir besviken nästa gång du besöker min blogg haha. Hoppas du hittade den rätta till helgen och sedan att bastun var najs! Ha det!
Elina Hagberg




Kom ihåg mig?