Best Western Hotell

Inatt checkar jag och Nora in på Best Western i Kungsbacka! 😃 Hämtade upp Nora på centralen vid halv fyra, vi åkte direkt till ishallen och körde sista träningen inför tävlingen imorgon. 


Efter isen åkte hela gänget upp till Michelle och åt tacos! Vi lagade tillsammans och käkade, så mysigt att få i alla fall en liten stund tillsammans. Sedan åkte vi vidare mot stan, släppte av Fanni hemma hos henne och åkte sedan vidare mot Kungsbacka och hotellet vi ska bo på i helgen. Imorgon startar Nora vid 12 som Junior och jag vid 15 någongång som senior ✌🏼️ Så härligt att jag kom med som reserv till denna tävlingen, ska bli kul med korta imorgon 👊🏾 Jag bor med Nora och hotellet är as najs 👌🏽 



Lycka till till alla som jobbar övertid på Volvo inatt. Natti! ✌🏼️ 



Kom ihåg mig?