Sysselsöndag, sysselhelg!

Ja jag kan inte säga någonting annat än att vi fick mycket gjort denna helgen. Igår vaknade jag av att pappa ringde mig vid 11, passade på att gå somna om en stund och gick sedan upp runt halv ett. Gick upp, käkade frukost och hjälpte mamma sedan i trädgården med att elda upp alla träd och pinnar som låg och skräpade. 




Vi fick till ett riktigt gympass för hela kroppen då vissa träd var jädrigt tunga. Helt slut någon timme senare plockade vi fram grillen, korv med bröd och tillbehör och grillade lite vid brasan. Vi käkade och fortsatte sedan någon timme till tills allt blev klart. Allt går ju som sagt snabbare om man är två & vem säger nej till lite gratis träning? 






Sjukt hur det ibland kan sitta så fint med något så lättlagat som korv! Haha (förstå mig rätt) 😂 


Jag passade även på att såga ner lite grenar som är i vägen för mig när jag hoppar studsmatta. Skönt att fånade gjort så jag slipper att alltid börja med att borsta av den från löv och skräp innan jag ska hoppa. Hoppade lite, gick ut med hunden, ner till sjön och la mig sedan en stund på studsmattan i solen och lyssnade på musik. Känner verkligen att våren är på väg. 







Så otroligt fint på landet. Skulle inte ge upp att bo såhär i framtiden. Visst, städer är fina men tillgången till naturen är verkligen viktig. 



Innan det var dags för jobb drog jag till STC i Myggenäs och körde ett ordentligt axel och bicepspass. Blivit mycket armar nu de senaste men de är ju sååååå gött. Älskar att känna pumpen i armarna och knappt kunna dricka ur vattenflaskan efter haha 💪😅 



Drog sedan vidare mot Kullens, mötte upp Jossan och drog mot Volvo. Jobbade tills 06.30 imorse & blev så glad när jag såg mina fd kollegor komma på morgonen. De är så skönt att  träffa dom lite innan man åker hem, få sin dagliga dos helt enkelt haha.


 Åkte sedan hem trött och gick och lade mig. Sov som en stock till 15.30 tills jag vaknade av mig själv! Käkade brunch och åkte sedan mot ishallen för att träffa Jossan en stund och sedan träna 18-20. Vi gjorde en dans till Adeles "set fire to the rain" innan vi gick på och körde slut på våra sista krafter på isen. 


Nu sitter jag i bilen utanför mitt andra hem & ska köpa lite mat innan jag drar mig hemåt. Om några timmar blir det jobb igen och imorgon är jag ledig. Ska bli så skönt med en heldag, dock tråkigt utan träning men de blir nog lite gym senare på kvällen innan jobbet! 





Kom ihåg mig?