Nattskiftsbörjan

Nu tror jag att jag börjar komma in i min dygnsrytm. Eller så smyger kanske tröttheten bara fram långsamt? Hoppas jag snabbt kommer in i rutin och får de nya tiderna att funka. Det känns fortfarande lite knasigt att åka till jobbet vid halv 12, jobba när alla andra sover och gå och lägga mig klockan sju på morgonen haha. Samtidigt som jag trivs med det för att jag majoriteten av tiden slipper stressa dit jag ska. Nu har jag mer tid att göra vad jag vill & mer tid på mig att träffa mina vänner, det känns väldigt skönt. Imorse jobbade vi över till 6.30 så jag var inte hemma förens halv åtta, hoppade i säng och vaknade av alarmet klockan 15. Gick upp, lagade mat och gick ut med Asta sedan packade jag mina saker och åkte mot Stenungsund och gymmet. Körde ett ordentligt armpass och avslutade med lite mage som kändes gött. Nu har jag käkat lite hemma hos Michelle & Kenny, sedan ska vi kolla lite Robinson innan jag åker vidare mot jobbet för att ta mig igenom tredje och näst sista natten för denna veckan! 😃 Jag är redo. 👍




Sämst väder idag dock. Jag saknar redan solen! ☀️



Kom ihåg mig?