Grym golfdag

Igår blev en superduperdag. Sov hemma hos mamsen till tolv. Gick ut och lade mig i solen på altanen och somnade i två timmar. Någon nyans brunare käkade jag lite frukost, vek tvätten & plockade ur diskmaskinen. Vid 15.45 körde jag mot Stora Höga, hämtade upp Fanni och vi åkte tillsammans till Kungälv för att genomföra årets sista ispass på eftersäsongsträningen. 



Fanni var lite trött efter två timmars intensiv träning, hon löste det med lite fosterställning på omklädningsrummets golv. 


Efter isen körde jag hem Fanni. Släppte Isabelle på Statoil i Stora Höga och åkte mot golfbanan! Där väntade jag på dom på nio och en halvan, avnjöt en macka och en Cola i solen medan Kenny och Michelle spelade de första nio. Jag gick med de sista 9 hålen och det gick superbra. Fick min första birdie på hål nummer 10, massa par och spelade på 19 poäng totalt. Så jag är nöjd! 






Åkte hem, träffade mamma och käkade kycklingkebab innan jag duschade, bytte om och åkte till jobbet. 



Kom ihåg mig?