Första natten

Nu sitter jag på jobbet, redo för första kvällen/natten på nya skiftet. Håkan och jag sitter här spända om vad som komma skall. Känns så konstigt att hela dagen i klar liksom men inte jobbet.. 

Imorse vaknade jag med Jossan bredvid mig. Vi hade tänkt att gå ut och springa på morgonen men ingen av oss vakna eller så somnade vi om, jag vet inte riktigt. Ingen av oss var särskilt pepp på att springa i alla fall. 


Vi gjorde oss i ordning och åkte in mot Stenungsund för att möta upp Fanni. Vi bestämde oss för att mötas 09.45 prick & det gjorde vi minsann. Vi gick tillsammans till Solliden och avnjöt en fantastisk hotellfrukost. 




Åt som ni ser tills det blev matkoma deluxe innan vi drog på oss inlinesen och körde runt i Stenungsund. Vi åkte runt i några timmar, drack Nocco på bryggan och bara umgicks. 




Hade planer på att hälsa på min fd arbetskollega en stund men han svarade inte på sms så jag drog hem en stund. Väl i bilen bestämde jag mig för att gå ut och springa. Fick till en runda på 4km som jag blev väldigt nöjd med för att vara första gången iår. Har bestämt mig för att försöka springa 2ggr i veckan nu under maj. Se hur det går! 



Lagom svettig och go, 20 minuter senare tog jag mig en lång dusch. Hälsade på Fanni och Jossan en stund och åkte sedan vidare mot Lökeberg och hem till min faster. Där väntade halva släkten och där grillade vi och umgicks. Så sjukt att de var ett år sedan vi sågs allihopa, alltid lika trevligt. 



Min favorit, kusinbarn Melina 💙 



Nu laddas de upp för en kväll och natt på jobbet. Vi har 10 timmar framför oss, hoppas det går bra. Mig hör ni väl ifrån imorgon vid 14 någongång. 



Kom ihåg mig?