En helt perfekt onsdag!

Igår vaknade jag vid 14, käkade en ordentlig brunch & åkte vidare mot Stenungsund. Hälsade på Michelle en snabbis, tankade bilen och körde i full fräs mot Kungälvs ishall. Igår hade vi vår första eftersäsongsträning, vi har även ett till tillfälle nästa onsdag innan isen är slut fram tills sommarlägret i Stenungsund. 😃 Vi tränade 16.30-18.30 fick hoppat igenom alla hopp samt massa sköna steg och piruetter. Det blev en riktigt bra träning för min del med många bra dubbel axlar så jag gick av med ett leende. 




Trött, svettig och sleten hade jag fler planer på G. Tog brum brum bilen min och åkte mot Maxi, köpte en till present till Bellman som fyller år på söndag samt lite mat till mig själv. Åkte vidare hem till Johan där han och Alice var. Strax därefter kom Patrik och vi umgicks hela kvällen. Vi spelade kort, både plump och dam och hoppade sedan studsmatta! Som att vara 5 igen, så otroligt kul. Jag trivs så bra med dessa vänner 💙



Vid elva käkade vi mat sedan körde jag Alice till bussen. Jag själv åkte till Sofia och ställde min bil där sedan åkte vi tillsammans till jobbet. Jobbade tills 6.30 imorse, alltså övertid IGEN 😓 Men jag fick i alla fall träffa mina fantastiska vänner på dagsskiftet så jag tycker det bara är positivt att jobba övertid. Vi får komptimmar + jag får träffa mina saknade vänner och fd kollegor. 



Kom ihåg mig?