Yesterday night

Igår kväll lagade jag, Johan och hans föräldrar tacos! Patrik kom över och åt och vi kollade Melodifestivalen tillsammans. En supertrevlig & supermysig kväll. 



Hela dagen var grym & jag var sååå trött så idag sov jag till klockan ett! Vaknade första gången vid 09.01 men de dröjde inte länge innan jag somnade om, vaknade andra gången 10.35 men somnade om då också. Tillslut ringde alarmet vid 13.01 och jag bestämde mig för att gå upp en gång för alla. Väckte liv i min kropp och mitt sinne genom att dricka en kylskåpskall Celsius, bytte om till gymkläder och åkte vidare mot gymmet. Gick 30 minuter på curven och  körde sedan ett ryggpass. Tog en lååång dusch och la mig en stund i bastun innan jag åkte vidare mot Ica och storhandlade för mars månad. Åkte hem, lagade mat. Blev kycklingwok och omelett och har nu spenderat eftermiddagen med att dammsuga och umgås med min mor. Ska snart åka in till isen för att träna två timmars konståkning innan jag åker hem igen för att sova. 😃 






Kom ihåg mig?