Utslitna och överanvända

Jag snackar ju såklart om mina 2xu kompressions tights. Jag fick dom i julklapp förr, förra året (2013) och har använt dom sååå flitigt! Helt sjukt vad jag älskar de brallsen, har funkat till ALLT. Därför bestämde jag mig att nu passa på, när de kostade 499kr på både xxl sport & vildmark och stadium outlet på Bäckebol att köpa ett par nya. Istället för att lägga 1300kr på dom på nätet. Testade dom här hemma nu & jag funderar redan på att bunkra upp med ett par blåa också, när jag endå är igång tänkte jag och när man får två för priset av ett (nästan tre). Blev ett par svarta med lila x i alla fall. Beställde även ett par byxor från better bodies idag, de kommer nog om cirkus tre dagar, läängtaar! Jag ÄLSKAR att handla träningskläder, verkligen ÄLSKAR! 


Spenderade eftermiddagen & kvällen hos Patrik. Tillsammans med Johan, Sophie, Alice och Edward handlade vi, lagade kyckling i ugn med ungsrostade grönsaker och sallad som blev hur gott som helst. Sedan spelade vi spel och bara umgicks, hade en grym kväll. Nu står larmet på 4.44 så dags att sova! Natti 😚 



Kom ihåg mig?