Tillbaka till tävlandet

Över en månad sedan vi tävlade sist. Det både kändes och syntes skulle jag tro haha. Min kropp är inte i toppform och inte heller det mentala. Jag ser denna tävling mer som en uppvärmning inför vår nästa tävling i Danmark! Den ska bli så kul, internationell och allt :-) Idag gick hyfsat, programmet var dåligt överlag men jag ska vara nöjd att jag stod axeln i alla fall. Lite småmissar och onödiga slarverier här och var men jag var inte riktigt 100% med i matchen under hela åket så de får man sota för efter. Jag är i alla fall glad för att det gick bra för Jossan & att vi har så kul tillsammans. Vi ligger 1a och 2a inför imorgon så då ska vi bara tuta och köra för att behåll våra pallplatser 😃 Åker runt 16.20 imorgon, så nu blir det läggdags. All in imorgon, första tävlingen med ett seniorprogram, ska bli kul 😜 












Kom ihåg mig?