Kortprogrammet i Danmark

Vi mår bra här i Danmark & har precis avnjutit en delicious hotellfrukost! Vi bor på Scandic och inatt sov jag verkligen jätteskönt. Idag tävlar vi vid klockan fem istället för klockan nio som igår. Kortprogrammet gick OKEJ, måste jag säga. Jag stod en PERFEKT superdunder dubbel axel och en fin lutz toeloop med armarna upp, sedan ett helt ok steg. MEN.. efter det började jag slarva lite resten utav programmet. Jag gjorde en tvärful hopp-i-sitt och en dålig himmelspiruett som förmodligen blev struken men jag lyckades ändå få 12 poäng i tekniken, 14 i komponenter och 26 något totalt som räckte till en preliminär förstaplats inför långprogrammet idag. Mitt mål idag är att stå axeln igen och verkligen GÅ på alla hopp. Jag vet att jag kommer vara dundertrött men ja ska fan ge allt. Jag vill inte gå av efter åket och känna att jag vill åka om. Sedan är det allra viktigaste såklart att ha kul! 😃 





Sedan har jag världens bästa vänner också. Mina fantastiska vänner som både smsar, facebookar och ringer och önskar mig lycka till. Ni är bäst!! 

Här är även min hotellfrukost, att man inte dör! 😍 




Kom ihåg mig?