iPhone 6

Jag är såå nöjd med min nya mobil. En uppgradering behövdes VERKLIGEN! Min gamla gav verkligen upp i Danmark så igår efter jobbet åkte jag till Elgiganten på Bäckebol & köpte ten iPhone 6 istället. Den fungerar hur bra som helst och jag är supernöjd! 👍 


Idag efter jobbet åkte jag direkt hem, åt lite och bytte om. Vid 17.30 styrde jag bilen vidare mot Uddevalla för att få massage. Jag hade tur och fick bokat en tid hos en idrottsmassör för min rygg. Har haft ont i övre delen av ryggen, på vänster sidan precis under skuldran i över en månad nu & har ingen aning vart de kommer ifrån. Idag fick jag reda på att spänningen satt i min biceps, i muskelfästet som går upp i lilla bröst muskeln och vidare bak mot ryggen genom axeln. Så har man ont i ryggen kan felet sitta på ett helt annat ställe. Just nu känns det mycket bättre. Efter massagen åkte jag direkt hem och vilade genom att kolla de två första avsnitten av OC! 👍 Nu är jag superdundermega trött & ska sova. Natti. 


Var även med i ST tidningen idag. En artikel från tävlingen i Danmark haha. Skratta helst inte åt den hemska bilden Hahaha 😁😂 










Kom ihåg mig?