HiQ-cupen i Lerum

Tredje och sista a-serietävlingen för våren är nu avklarad. Trots ett katastrof långprogram är jag endå nöjd med vårens tävlingar. Jag kom försent till ishallen idag eftersom tävlingen blev tidigare lagd med en halvtimme haha. Jag stod i kön på XXL sport & vildmark när Duran ringde och undrade vart jag höll hus haha. Hoppade ut i bilen & brummade direkt till Vättlehallen i Lerum. Värmde upp supersnabbt & gick direkt på isen! 😃 Åkte som nummer fyra så jag hann ta av mig skridskorna & till och med värma upp lite extra. Gick på vid 16.15 och åkte katastrof haha. Stod axeln i alla fall så något var ju bra men föll på trehoppskombon och floppade resten. Fick bra poäng för dåligt åk så behöll min andra plats i alla fall. 







Prisutdelningen var rolig som vanligt. Jag o Jossan fulade oss på pallen haha. #bästtillsammans 👌 Efter tävlingen åkte jag direkt till gymmet. Fick kört ett ordentligt ryggpass så nu känns det lite bättre efter dagens tävling. 



Tankat bilen, käkat en efterlängtad middag, duschat & gjort mig redo för sängen. Nu kollar jag och mamma Wallander och jag ska snart krypa till kojs. Nöjd över en fantastisk helg då jag tävlat med min absoluta favorit. Jag ska inte tävla SKF men vi laddar om för Danmark om tre veckor! #gostekk 



Kom ihåg mig?