Tillbakablick till onsdag

Sov ordentligt tungt när jag väl somnade. Dock hade jag inte så mycket tid på mig att sova då vi hade isträning med Helena vid 13.30 i Kungälv. Jag sov så länge jag kunde, gick upp 12.30 och käkade en snabb frukost. Hämtade upp Fanni i Stora Höga och åkte vidare mot träningen. 😃 Var helt tung i kroppen och spagetti i benen men fick endå till en hyfsad träning men alltså herregud vad jag kände mig seg. Inte ens en "Ultimate Ripped Liquid" dryck från mmsport kände mig pigg, då är de illa.


 Åkte hem direkt efter träningen och slängde mig direkt i soffan. Resten av dagen var den enda distansen jag gick till kylskåpet och tillbaka. Kollade "The duff" en ny film som faktiskt var väldigt bra, enligt mig. Sedan kollade jag ikapp lite Ex on the beach. Låg och slöa hela dagen i min nya jumpsuit som jag redan älskar. Käkade lite fryst mango och drack en miljon liter saft haha. ☺️ 




Lagade middag vid 22, bytte om & åkte mot jobbet. Som tur var blev det lite mindre att göra på jobbet än natten innan + att bryggan stoppade så vi stod stilla i sammanlagt 1 timme ungefär. Det var väldigt behövligt eftersom i princip alla var supertrötta just då! 🙈 Jobbade ingen övertid heller så vi slutade 6, jag passade på att sova hos pappa så jag var hemma 06.09, där snackar vi bra jobbat ut från Volvo! 💪🏽 Vaknade nu vid 14 efter att sovit som en stock. 


När jag vaknade stod frukosten serverad! 💃🏽 Pappa hade varit iväg och köpt kycklingwok 😍 Det var såå gott! 


Tog bussen in mot stan & nu sitter jag vid Lejontrappan och bara njuter av solen. Man får ju passa på nu när den faktiskt visar sig. Laddar upp för två studenter imorgon. Drack en underbar Nocco persika precis och bara är, så jädra skönt. Väntar på att Johan ska höra av sig så jag kan träffa han en stund sen! ☀️ 



Ikväll blir det promenad & film med pappa. Innan jag går på sista jobbnatten för denna vecka! 👏 Hoppas ni får en grym dag i solen! 



Kom ihåg mig?