Tiden går för fort

Herregud tiden går så fort, eller rättare sagt dagarna går långsamt men veckorna går fort! 😁 Det är redan torsdag, jag går på mitt sista skift för veckan inatt och imorgon tar två av mina vänner studenten. 👌🏼 I tisdags var vädret kaos, jag passade på att sova till fyra. 


Fick beställt en ny klocka som jag är jättenöjda med. En MK3106 från Michael Kors, blev helt förälskad när jag såg den. Lade ut en Odd Molly tröja på Tradera och fixade lite saker som behövdes göra. Käkade mat till frukost, kycklingfilé och sallad, så gott och åkte sedan mot Kungälv för att hämta upp min fantastiska superpojke. 



Direkt efter frukost hoppade jag i mina gymkläder och hämtade Johan hos sig. Vi åkte vidare mot Friskis och körde ett ordentligt bröst- och tricepspass! 💪🏽 Idag känner jag av det ordentligt.. 




Trötta och sletna åkte vi och köpte mat. Fortsatte hem till Johan där vi kollade Taken 3. Liam Neeson är världens häftigaste skådespelare, alltså VILKEN MAN!!! 😍 Han är så jädra häftig! Vi tänkte kolla de första avsnitten av SVTs serie Bron men den fanns tyvärr bara i dålig kvalle. 😓 Bytte om till jobbarkläder, mötte upp Sofia och åkte mot jobbet. Hade nog min tuffaste natt, verkligen mest-att-göra natt i alla fall. Sprang runt i flödet som en galning hela natten, gött svettig vid 6.30 när vi slutade. Var så pigg från allt springande när jag kom hem så JAG till och med hade svårt att somna, när händer det ens? Haha 😂



Kom ihåg mig?