Sista söndag innan semester nr 1

Inte gjort något sådär jättehäftigt idag.. Lyckan när man uppstår när man vaknar klockan fem på morgonen och INTE KAN SOMNA OM... Åh fasen en till dag då jag dygnar, inte bra 😓 Gick upp eftersom jag efter många försök gav upp med att somna om, lade mig i soffan och kollade några avsnitt av Orange is the new black och lyckades somna i soffan från 07-13, tur! Kände mig väldigt utvilad när jag vaknade ☀️ 


Gick ut på en promenad för att testa mitt aktivitetsarmband! Insåg när jag gick förbi Michelles föräldrar att hon var där ✌🏼️ Tummen upp på det för då fick jag träffat henne lite! Gick tillbaka hem och lagade mat + gjorde mig iordning för jobb. Idag blir det 12 timmars jobb så det var bara att tagga till. Åkte bland massa brandbilar i Lundbytunneln, någon gas som hade läckt tydligen men de kändes lite häftigt! Nu är jag på jobbet och taggar tolv timmars jobb, nu kör vi! ✌🏼️ 



 



Kom ihåg mig?