Shoppingdag deluxe

Ja men det blev en bra dag i torsdags tillslut. Johan räddade mig från att inte göra något kul. Efter han jobbat klart åkte han in till stan. Jag mötte upp han på Haga Nygata där vi käkade lite glass ute i solen från Lejonet och Björnen, så gott! Sedan promenerade vi längs kanalen in och tillbaka till stan. Där lade vi några timmar på shopping. Johan fick köpt en URSNYGG jeans-skjorta, en kortärmad skjorta, tre tishar & jag fick köpt två tröjor från Bikbok, en från Cubus och även jag en as snygg jeans skjorta! 👌🏼 Jag som inte hade tänkt köpa ngt mer än nya Asics skor jag kan ha som uteskor men de blev istället de enda jag inte köpte haha. Fick spenderat en eftermiddag med min fantastiska vän så dagen blev grym! Åkte hem till far min, vi kollade på What happens in Vegas innan jag åkte vidare mot jobbet. 💃🏽 




Det blev en hel dels promenerande! 




Dessa två ovan är Bikbok, de var halva priset (så två för en) så jag passade på. 



Ah inte bästa ljuset men ni ser iaf vad det är för tröjor. Fick till mig att det är typical Elina tröjor och jag kan inte annat än att hålla med. Man ser kanske den gemensamma nämnaren! De e ju volang på! 😍 


Här spenderade jag resten av kvällen med papse och Pica Deli. 👌 





Kom ihåg mig?