Måndish! 😃

En skön start på veckan kan jag verkligen säga att jag fick idag. 😃 Vaknade vid tolv av mig själv men tyckte det var allt för tidigt så jag lyckades somna om till halv tre. Gick upp & åt frukost ute på bryggan, fick bli det pappa hade hemma så det blev yoggi och paulùns müsli 😍 Åkte sedan direkt in mot stan för att göra ett ärende, hann sätta mig i solen vid Lejontrappan en stund och läsa korsord. 



Gick vidare mot Restaurang Vivaldi, där jag skulle hämta ut lite käk. Det började såklart regna på vägen så jag passade på att stanna på Lindex och köpa ett paraply men så fort jag kom ut med paraflaxet så hade det ju såklart slutat regna... 😫☔️ Hade en lets deal kupong där som gällde ett valfritt mål så en ceasarsallad fick det bli. Bar med mig kassen mot Hemköp, köpte två Nocco persika och promenerade hem i solen till pappa. Fick bli shorts idag med. Men jag rekommenderar INTE att promenera 6 kilometer i converse, mina lilltår vill döda mig nu... 😓



Väl hemma knöt jag på mig inlinesen & åkte och handlade. Fick inte nog så jag fortsatte bort mot Ringön & slutade upp hemma hos Arben. Hälsade på han och hans lilla familj en stund innan jag fortsatte hemåt. Blev en rejäl åktur men kul var det verkligen! 💃🏽 




Efter en lång dusch fick jag tillslut avnjutit den enormt goda salladen från Vivaldi. Sallad, tomat, lök, feta ost, kyckling och bacon med dressing och parmesan satt riktigt fint innan ett 6 timmars arbetspass. Nu har hälften gått och vi är snart hemma igen! 😃 



Hann även med att tanka! Yey 😃



Kom ihåg mig?