Hemma från Mallis

Hade en fantastisk vecka på Mallis. Mycket skratt, aktiviteter, sol (till skillnad från Sverige), god mat och härligt umgänge. Vi var 16 stycken totalt som åkte och hade super skoj. Vi bodde på Sol Guadalupe som låg 200 meter från stranden med stor pool och underhållnings team som jag hängde mycket med. Det blev morgonpromenad varje dag följt av underbar hotellfrukost. Efter det utflykter, aktiviteter på hotellet, god mat, strandhäng och mycket mer. Vi hann med en bil tur till både vackra Palma och Soller, jag hann bränna mig, börja flagna och bli superbrun. Gick på en konsert med Skrillex där det var fullt ös medvetslös och även en utekväll på Grabbarna grus. Fick träffat min favorit Timmy som jag träffade i Italien 2013 när jag jobbade! Vi badade fem på morgonen och hade as kul hela natten! Solen sken varje dag och jag längtade inte hem ett dugg. Fick massa nya vänner & njöt varje sekund! 😃☀️ Testade på jumping där man hoppade på en liten studsmatta och även pool biking som var som spinning fast i poolen, riktigt häftigt. Sedan lite crossfit på det och en löptur! 🚶











Kom ihåg mig?