Första juni

Ja men då var det helt plötsligt officiellt sommar, helt sjukt. Juni är redan här men inte sommaren.. Den är långt bort den! 😁 Jag är i alla fall glad att en sommarmånad är kommen & att det sägs bli bra fram mot helgen! Jag hoppas på en ordentlig sommar med 25 grader och sol ☀️ Det får vara runt 20 med men så länge solen är framme så länge de dumma molnen och regnet håller sig borta. 


Imorse var det ingen övertid så vi fick sluta redan vid sex. Dock är det ingen idé att göra det för det blir en väldans kö vid utstämplingsmaskinerna att man endå inte kommer hem tidigare. Då möter vi ju alla dagsskiftare som ska in när vi ska ut och det = kaos för det finna ingen som styr upp och organiserar det alls. 🙈 Släppte av Sofia i Kungälv & var hemma vid sju, hoppade bums i säng och ställde larmet på fyra noll ett. Tänkte att med det väder som var kunde jag lika gärna passa på att sova ut då jag vaknade tidigt i söndags och var vaken 22 timmar i sträck. Helt plötsligt vaknar jag av mamma som säger "Elina, klockan är tio i fem" då jag inser att jag somnat om efter att jag stängde av alarmet! 😫 Gick upp skrattandes haha och lagade frukost. Fick bli omelett (för ovanlighetens skull) sedan gick jag ut med Asta. Tog en promenad med en kompis som bor uppe vid skolan så vi gick runt Bastevik och skogsvägen tillbaka! Nu ska jag bara runt Buxeröd med, hem till min Nocco och sedan mot STC för ett ryggpass. Dagens plan efter det är middag & sedan vila inför jobbet inatt. Hinner endå med lite för att sovit bort hela dagen! 👌 


Hoppas ni får en grym kväll. 💙



Kom ihåg mig?