Active sommarpass 3.0

Igår vaknade jag vid 14 för att ha gott om tid på mig att vakna ordentligt! 😃 Åt en omelettfrukost och bytte om till träningskläder. Hoppade in i bilen och åkte mot Trollhättan. Där mötte jag upp Jossan och vi promenerade tillsammans till Trollhättans gräsplätt vid älven. Där skulle Active ha sitt första sommarpass för detta året. Jag, Jossan körde tillsammans med Sandra och Elin från Uddevalla. Passet var superskoj och instruktörerna var riktigt duktiga! Först körde vi cirkelträning med 6 olika stationer, t.ex squats, sidoplanka, utfallassteg, väderkvarnen, springning och en till ja inte vet namnet på. Vi körde 40 sekunder och vila 20. Det varvet 4 gånger 😃 




Efter varven fick vi 10 minuters vila, vattenpåfyllning etc. Sedan körde vi Tabata intervaller 2x 20 med 10 sekunders vila som vi upprepade 10 gånger. 💃🏽 Trött var man efter det så vi avslutade med stretching.


När allt var klart gav dom oss information om Active. Hur dom jobbar och vad som finns etc, delade ut priser och bjöd på korv med bröd. Jag och Jossan gick vidare, köpte lite belöningsgodis och satte oss vid hamnen och bara tjötade. Hade det hur gött som helst. 




Åkte hem vid nio, fixade lite saker hemma, packade väskan och åkte mot jobbet. Ännu en natt avklarad och one more to go! 👏 









Kom ihåg mig?