Stenungsundslägret 2015

Då var det äntligen dags för mitt sommarläger. Idag började Stenungsundslägret för iår och jag ska vara här i två veckor & ser verkligen fram emot två veckors hårdträning innan jobbet och vardagen börjar igen. Känns annorlunda att vara tillbaka här på Nösnäsgymnasiet, min gamla skola liksom. Har inte varit här på tre år så lite deja vy på detta. Denna veckan sover jag i skolan med Jossan och Nors från Stockholm och vi har precis lagt oss i sängarna efter första dagen. 



Som alla kanske INTE vet har vi fått en sprillans ny ishall här i Stenungsund. Som vi i konståkningen fått äran att inviga med läger. Det känns så sjukt att träna i en ny ishall & inte ha lägret i Norumsborg som det alltid varit. Samtidigt som det är SÅÅ skönt med en ny, fräsch, stor och häftig ishall. 



Det gör ju heller ingenting att spendera två veckor inne i en 10 gradig ishall när det i princip är lika kallt men sämre väder ute. Denna "sommaren" eller vad man nu ska kalla den Svenska juli månaden är ju verkligen sämst! Så tråkigt, hade ju planerat och räknat med bra väder nu när jag kom tillbaka från Kreta men nä. Så blev det inte med det! 😫 Men glad är jag endå för jag ska äntligen få åka skridskor igen 💜


Imorse började dagen med att jag gjorde mig hemmastadd på lägret. Packade upp mina saker och käkade frukost med tjejorna. Först på schemat hade vi fys vid 09.30 sedan is vid 11.30. Där emellan hann jag till Michelle för att hämta ut mina NYA SKRILLOR och dom är såååå fina! 😍 Tränade tre ispass idag med dom och nu mår mina fötter kaos! Ett danspass och ett fyspass senare är vi nu färdiga för dagen. Vi hann även förbi Team Sportia och köpte en träningströja sedan Coop för lite mat.  Jag är taggad för imorgon, ska bli kul! 




Fick min favoriträtt idag!!!! Mådde så braaaaa. Min absoluta favoriträtt är detta så lätt. Melanies kyckling och bacongryta som jag älskar! 


Här kommer en bild i action. Även en med Nora. 






Kom ihåg mig?