Demo för Vitamin Well

Idag gjorde jag min första demo för Vitamin Well. Det gick riktigt bra och var väldigt kul! Jag fick stå med Linnea som var supertrevlig och snäll som visade mig hur allt gick till. ✌🏼️ Jag demade Vitamin Well och Aloe Vera Nobe medan hon demade Nocco precis bredvid. Vi stod utanför Direkten på Fallens dagar i Trollhättan och det var otroligt mycket folk som susade förbi, provade våra smaker, var med i våran tävling och tjötade med oss. Direkten bjöd på frozen yoghurt till lunch för vi inte hann ta någon rast. Vi jobbade från 10-18, stod två timmar extra pga allt folk, sedan med städning och alt var vi hemma vid lagret vid 19. Blev alltså en hel dag ute på vift men det var det värt! Jag hade SÅ kul 😃 







Bilen på vägen hem fick packas om tre gånger för att allt skulle få plats. Vi höll på att ge upp men icke sa Nicke, tredje gången gillt. Smockfull körde vi hemåt! 


Väl hemma packade jag om resväskan. Imorgon bär det av söder ut  till Grekland med världens bästa Johan! Vi drar en vecka till fantastiska ön Kreta där vi tänkte ta vara på semestern till max! ☀️ Hörs om en vecka! 



Kom ihåg mig?