Träningsnarkoman

Vaaad jag saknat gymmet, kändes så skönt att komma tillbaka. Efter en lååång & seg dag på jobbet var jag hemma redan vid 15.30. Hann laga en omelett innan jag begav mig till ishallen. Det är sjukt endå hur eftermiddagen och kvällen kan gå så fort när dagen går så långsamt! Kan det inte vara tvärt om? Snälla?! 😃 Åkte hemifrån strax innan 5. Tränade två timmar på isen & kände mig inte alls lika seg i benen idag vilket var skönt! Träningen var lite annorlunda idag men samtidigt väldigt rolig. Vi körde härliga steg och lite olika varianter på piruetter, alla vet att vi i Stenungsund måste öva mer piruetter! 😅 Men ingen orkar erkänna det haha. Men nu får de räcka med piruetter för denna veckan! Gick av isen vid sju, åkte direkt ner till gymmet för ett härligt bröst- och bicepspass. Klockan bara flög förbi så efter att jag var klar & hade handlat var klockan redan 21.30. Skyndade mig hem, lagade mat både tills ikväll & imorgon. Skönt att göra klart matlådorna på kvällen så jag slipper fixa  med det kvart i fem på morgonen! 😁 Tusen miljoner snap chat senare tackar jag för mig & säger godnatt. Alarmet står på 4.43 och jag hoppas sängen är obekvämare imorgon bitti än den var imorse när jag skulle gå upp. Hoppas ni haft en bra dag! 😚 






Kom ihåg mig?