Långprogram a-serietävling 1 - Trollhättan

Här kommer mitt långprogram från helgens tävling. Långa från Uddevalla gick inte att publicera men det gäller att inte hänga läpp för det! Detta var mitt bästa åk någonsin och jag slog personbästa med 5 poäng. Det var riktigt kul. Dock fick jag tre poängs avdrag för att min musik var för lång annars hade jag fått mitt första totala resultat äver 90 poäng. Jag är supernöjd med helgens resultat och jag hade verkligen super kul. Jag tycker det är såå roligt att tävla nu när jag enbart gör det för att jag tycker det är kul! Nästa tävling är i Lerum vecka 10 så nu blir det hårdträning fram tills dess. Nästa vecka väntar EM i konståkning som jag åker upp och kollar på på fredag tillsammans med Sandra. Jag längtar super mycket och det ska bli kul att få lite motivation och inspiration från Europas bästa konståkare! Jag fick i alla fall 88p totalt och kom tillslut på en 4e plats. Denna helgen var konkurrensen hårdare eftersom vi hade åkare med från elitserien, men jag tävlar enbart mot mig själv så jag är supernöjd med mitt resultat. Närmare 90p och jag vill bara ha högre! 
 
https://www.youtube.com/watch?v=kifeW9PX3R0&feature=youtu.be



Kom ihåg mig?