Träningsfreak

Är bara mitt förnamn idag då jag verkligen önskar motivationen alltid var som idag. Jag hade en super träningsdag då jag först åkte konståkning i två timmar, träningen gick bra & den var helt okej rolig. Mycket hopp så det var skönt men samtidigt var vi väääldigt många åkare på isen! 😁 Direkt efter isen åkte jag ner till gymmet där jag gick på curven i 55 minuter, heeeerrreeee du milda makter vad jobbigt det var, men såå värt att svettas sådär riktigt mycket! Det var även väldigt mycket folk på gymmet idag, full rulle för alla träningsfreak som jag. På vägen hem stannade jag på ica i hopp om att hitta flytande äggvita på burk men otur som jag hade var den slut & kommer inte in förens imorgon. Fick endå slängt ihop en god omelett efter duschen så nu är min mage mätt och belåten för några timmars sömn. Natti


Gjorde en handske-kanin idag. Var cirkus 10 år sedan sist, lekfull o lite så. 



Kom ihåg mig?