Onsdagslyx med favorit

Var på såå otroligt dåligt humör idag, som resterande personer på jobbet.. Vet inte varför men alla sprang omkring som zombies idag, inte alls kul. Jag längtade hem från och med 06.30... Sedan fick vi även jobba över en timme så vi slutade inte förens 15.36, senaste tiden sedan 1a januari. 😁 Men xc90n igår sabbade lite för oss idag men de är väl skönt de med att skrapa ihop lite ynka komptimmar så jag tillslut kan ta lite ledigt! 👍 Efter jobbet åkte jag med Sofia mot Friskis & Svettis i Rollsbo, där väntade Johan på mig för vi skulle köra veckans bröst- och tricepspass tillsammans. Mitt humör ändrades direkt när jag fick umgås med en av mina favoriter samt satte foten på gymmet. Bästa kombinationen när man är på lite dåligt humör. Vi fick till ett riktigt dunderpass, jag håller helt klart fortfarande fast vid att bröst är ett av mina favoritpass. 



Det går verkligen att puscha den muskelgruppen till max! Vid 6 köpte vi middag, IGEN bestående av massor av kyckling från Pica Deli. Det ledde till att vi hann se 5 avsnitt istället för fyra av HTGAWM. 👌 Grym lösning där Johan! 💃 Jag hann även med att ta en ny körkortsbild i en fotoautomat på
Coop. Lyckades även fånga en grym bild på mig och Johan! Snäll som han är körde han även hem mig idag så jag slapp ta buss, vänta på mamse och så. Så otroligt snällt, en snällare kille går verkligen inte att hitta! Nu blir det läggdags, alldeles för sent haha men vad gör det när jag verkligen haft en toppen eftermiddag/kväll. Natti 😘 





Kom ihåg mig?