Jag älskar allt med ledighet

Vilken härlig morgon, så härligt att vakna av solen. Jag blev såå glad imorse (i förmiddags) när jag vakna och såg solen tränga sig in genom fönstret. Jag vände direkt från trött till pigg & blev redo för en ledig dag. Gick upp, tog på mig varma kläder & många lager för att inte frysa ute. Blev en långpromenad på en timme med härlig musik i öronen & sol i ansiktet. Därefter städade jag i ordning i köket och lagade mig frukost som bestod av en omelett med skinka. 


Det var väldigt kallt ute men det funkade med rätt kläder. Hade skoskav också så promenaden blev 1,5 kilometer kortare än planerat. Jag tyckte det var smart eftersom jag inte vill riskera att få ont i skridskorna. Efter frukost satt jag hemma & bara njöt av min ledighet samtidigt som jag laddade upp inför dagens gympass. Jag har inte gymmat på några veckor då jag kört extra intensivt med konståkningen så det kändes riktigt skönt att vara tillbaka!  Jag gick på curven i 25 minuter följt av ett bröst- och bicepspass. Körde liggande hantelpress, flyes, cable cross, biceps curls och hammaren. Fick även stretchat ordentligt innan jag gick därifrån. 




Efter gymmet åkte jag direkt till Ica för att handla saker till tacosen ikväll. Alice kommer till mig vid halv sju då vi ska laga mat tillsammans och hänga. De blir pjamasparty då hon även sover över. Ska bli så kul att umgås med en favorit! 😍 Nu sitter jag i ishallen och kollar a-lags match. Tanken var att jag skulle träffa Jacob eftersom han jobbar men han verkar vara spårlöst försvunnen så jag har i princip gett upp den tanken och överväger att åka hem istället! 


Så blir det nog så vi hörs senare! 



Kom ihåg mig?