Fantastiska helg ta inte slut

Vilken härlig helg jag haft, måste den ta slut nu.. Jag har umgåtts med de vänner jag tycker om allra mest & haft det hur bra som helst. Igår sov Alice över, vi åt tacos framför Magic Mike, snattrade och hade det jättetrevligt. Hon sov över här och vi ställde alarmet på kvart i nio. Vaknade då, gick upp och tog en morgonpromenad på cirkus 3,5 kilometer i morgonsolen. 


Efter prommen gjorde vi i ordning oss för att vara klockan 11 på Stora Holms Säteri. Där skulle vi möta upp vår fantastiska vän Johan som ville bjuda oss på brunch. Vi fick det som julklapp, så himla snällt!! TACK, verkligen. Jag älskar att göra sådana här saker, speciellt med de människor som står mig närmast! Efter att vi på vägen stannat och köpt blommor & ben and jerry glass till Johan som till och med fyller freaaking 20 år imorgon så var vi precis i tid vid Stora Holm. 11.01 parkerade vi, snacka om att passa tider haha! 😃  


Trots att vi hade förväntat oss en mer "frukost inspirerande" brunch så var det verkligen jättegott. Denna brunchen var mer lunch inspirerande då de var mer vanlig mat än frukost. Det var verkligen jättegott & vi satt och njöt i två timmar. De hade allt från ägg, nybakta scones med olika sylter, ostar, till lax, kött, pumpa sallad och desserter.  Det var riktigt lyckat och matkoman efter fanns hos oss alla haha. Efter brunchen åkte jag vidare och hälsade på min arbetsbästis vid Backaplan. Deras bebis är något av de ötaste jag veet 👶😍 Vi hängde en stund, gick ut på promenad med hans flicka & sedan hjälpte jag han packa in lite saker i bilen innan han begav sig vidare mot svärmor för middag & jag hemåt. 





Jag fick ansvaret som barnvagnschafför, det var intressant. Folk måste trott jag gått och blivit mamma haha. Alltså är Bella inte så söt så man inte vet vart man ska ta vägen? 💜 

Väl hemma lade jag mig direkt i soffan, har känt mig lite hängig och haft huvudvärk hela dagen. Kändes värre under eftermiddagen så jag ska tröst-äta den nya Maraboun med jappsmak framför "Love, Rosie" innan jag gör ett nytt försök med en sockerfri månad med start imorgon. Blir att vila från träningen idag för att vara fit for fight imorgon. Då är de all in med nytt träningsschema på både isen & gymmet. Jag är redo för att vara snygg i mars 😅 



Kom ihåg mig?