Extraordinär ledig dag!

Idag har varit en riktigt bra dag, en grym ledig dag. Vaknade vid 5, trodde jag skulle gå upp och förbereda mig för jobb men kom på att påminna mig själv om att jag faktiskt var ledig så lyckades somna om och vakna till mitt alarm några timmar senare. Vid tio gick jag upp, greppade min celsius & for iväg mot stc. Lagom pigg när jag kom fram promenerade jag i raskt tempo på curven i 25 minuter och körde sedan ett brutalt bröst- och bicepspass med min gamla lärare från lågstadiet. Har träffat på han ett antal gånger på både gymmet och i ishallen & idag skulle vi köra samma muskelgrupper så vi tog tillfället i akt och tog hjälp av varandra vilket ledde till ett grymt gympass. 



Två timmar senare, vid 12.15 mötte jag upp min f.d arbetskollega Tobias som åkt till Stenungsund idag för att umgås med mig. Vi åkte och spelade lite biljard på Nösnäs och sedan käkade vi lunch (efter många kik på andra ställen) på Pizzeria Picasso. 😃 De blev även min frukost så vi kallar det brunch. Jag käkade en kebabsallad med extra kött & han käkade en kebabtallrik 👍 Mätta och belåtna tjötade vi länge innan jag var tvungen att bege mig mot ishallen för träning och han hemåt. 


Tränade med Fanni på isen i två timmar. Träningen gick bra och vi hoppade väldigt mycket. Jag stod 6 av 7 dubbel axlar så jag är nöjd med dagens träning. Dock är Duran i Turkiet denna vecka så vi har bara en tränare men de räckte idag för de var inte så jättemånga på träningen. Efter isen tog jag och Fanse en 4 kilometers promenad ner till torget och tillbaka & pratade på som vi alltid gör. Väl nere vid torget köpte vi även var sin sprite innan vi promenerade tillbaka upp. Åkte hemåt och började hjälpa mamma i verkstaden. Har lovat att prismärka hennes tyger som både är tråkigt och tar lång tid. Sedan gick jag in, käkade en redig portion tacos & kollade två avsnitt av How to get away with murder. Alltså SÅ bra serie! 👏 Ledig även imorgon så jag startar dagen med att hjälpa mamma IGEN, yey! Sedan gym & in till stan för att träffa min favorit till Alice! Hörs imorgon, kramar 😘 








Kom ihåg mig?