Tvåa efter kortprogrammet

Jag ska endå vara nöjd trots att jag inte åkte något kanonåk. Men jag uppnådde mitt mål som var att gå på allt så det känns bra inför idag då utmaningen är samma men större! Domarna var lite snåla med komponenter men fick 16 i teknik för jag missade axel o lite slarv i piruetter pch steg men endå okej. 12 i komponenter + ett fall så fick 28.00 exakt! 😃 Ligger tvåa efter grymma Johanna från Hammarö. Så åker näst sist idag, vid cirkus klockan 17.30! 

Bild på Sandra! Så fin ❤️ Hon åkte också ett kanonåk! 

Lyckades sova till tolv idag, så skönt! Så det inte blev som Kungsbacka när jag vaknade två på natten och inte kunde somna om förens vid 5... Var as död i långa och orkade inte haha. Nu hopps jag på bättre resultat när jag är pigg & med i huvudet och kroppen. Sitter och käkar frukost nu, ska göra mig i ordning sedan och plugga lite italienska + ta mig till Asås. Vi hörs sedan ha en bra söndag 😃 









Kom ihåg mig?