Ljuskristallen i Alingsås

Hej mina vänner, tävlingsuppdatering på gång här. I helgen är det dags för sista a-serietävlingen 2015. Den går av stapeln i Alingsås och seniorerna går på vid 17.40 som är förvånansvärt sent. Jag åker som nummer två i första startgruppen, Jossan åker som två i andra startgruppen och Sandra sist i andra, alltså sist sist! Vaknade vid 11 idag, skönt att få sova ut ordentligt. Käkade en redig frulle och åkte sedan in till Stenungsund och köpte nya snören till mina skrills, älskar att vara ute i sista sekund, alltid haha! 


Nu är allt packat, jag i ordning gjord och redo att sätta mig i bilen. Jag åker vid 15, så räknar jag med att vara i Asås vid 16.15, kunna slappa lite innan det är dags att värma upp. Kommer sova hos papse i stan inatt så jag inte har lika långt att åka imorgon vilket är skönt. Så vi hörs efter tävlingen, idag ska vi köra så det ryker! 💃🏽



Wish me luck. ✌🏼️



Kom ihåg mig?