Koh Tao 21/12-15

Äntligen här på en av mina favoritöar, det känns otroligt skönt att vara tillbaka. Igår på Koh Samui åkte vi till stranden, solade hela dagen vilket resulterade på en bränd Elina haha sedan åkte vi moppetaxi upp till Cheawengs wievpoint och njöt av utsikten innan vi åkte hemåt! 



Glajd är på något konstigt sätt här (kräsen som han är) inte nöjd med maten så jag fick ställa upp på min första donken upplevelse i Thailand. Jag  åt inget såklart men glajd var hungrig, som vanligt haha. 


Viewpointen var riktigt fin, här kommer några bilder. 




Alltså så fint! ❤️😃 Man kan ju inte annat än älska detta ställe. Fick mig äntligen lite färg, Wihoo 😚 Vi åkte hemåt, gjorde oss i ordning, käkade middag (såklart kyckling med cashew) innan vi gick tillbaka hem, bokade biljett till Koh Tao och jag skickade in min italienska läxa! 


På kvällen spelade vi skipbo, kort och yatzy. Jag har märkt att jag är här med i alla fall en dålig förlorare haha. Vinsten resulterade i en brottningsmatch mellan mig och Zewar som jag av anledningen att han är väldigt extremt kittlig vann! Haha sov gott på den sen. ✌🏼️ 

Imorse gick vill tidigt, packade våra saker och åt frukost. Vid sju stod taxin i receptionen och vi åkte mot piren. 08.00 gick båten mot Koh Tao och vi anlände här 10.30. Checkade in i fantastiskt fina bungalows och gick ut på en promenad. 😃 Trivs så bra här, kände igen mig och känner mig som hemma. 











 

















Kom ihåg mig?