Koh Samui 20/12-15

Det har varit lite tyst här i några dagar eftersom vi förflyttat oss till Koh Samui och inte har internet på rummet. Vi har inte haft någon lust att använda internet för vi har bara kopplat av. Vi är i alla fall på Samui nu och ska bo här en natt till (sammanlagt 4 nätter) sedan åker vi vidare mot Koh Tao imorgon 😃 Vi bor på en lite finare resort och har gjort dagsutflykter båda dagarna. Vädret här är inte på topp tyvärr men solen börjar titta fram nu efter min & glajds morgonpromenad. Vi har kollat marknader, tagit en drink på stranden i sackosäckar, åkt tuk tuk, spelat mini golf, slagit på en drivning range och kollat BigBuddha 😃 Skulle spela golf på Samui Golf Club men vi har inte tillräckligt bra kläder med oss för deras dress code så det fick sluta med att vi bara slog. Ätit god mat och trivts i varandras sällskap har vi också gjort. Första gången på semester jag är uppe hyfsat sent haha vi har legat och snackat skit flera timmar varje kväll, så bra är dessa killar! 😚 



Min kamera på mobilen har tyvärr gått sönder så det kommer förmodligen inte bli så mycket bilder för jag tar de första med nikon kameran, jag har en spricka över kameran så alla bilder blir suddiga 😓 Vet inte när det hände.. Inte nog med att min mobil knappt funkar så hoppade Zewar i poolen med sin igår 😂 HAHAHAHAH, så klantigt. Men den verkar ha överlevt förvånansvärt bra! 



Nu streamar jag lite musik i lobbyn för att använda min boose högtalare som jag köpte. Den är grym & den används som bara den på rummet, därav behövs mer musik. Nu är klockan 9 här och vi ska ut på äventyr, hade! 











Kom ihåg mig?