Bäst på att sova

Jag tror jag tar hem priset med att vara bäst på sova i min vänkrets haha. Idag vaknade jag av alarmet 14.36 haha hur ofta händer det. Jag kan ju medge att jag var lite trött haha. Herregud detta var det allra längsta jag sovit men de var nog behövligt då jag var uppe sent igår. Jag var med Edvin under kvällen & fick även teståkt xc90n igen vilket var otroligt kul. Vrålåket tog mig hem vid 03.30 (då jag typ går upp i vanliga fall) så jag får passa mig för att inte vända på dygnet riktigt än. 



Idag passade jag på att få allt jag behövde göra gjort. Vädret var endå så tråkigt så skönt att få saker undangjort. Jag dammade och dammsög hela huset, plockade ur både disk- och tvättmaskinen och rensade alla papper och satte in i pärmar. Känner mig duktig! Imorgon tänkte jag hinna dammsuga bilen med sedan är jag nöjd! 👍


Vid 17.30 åkte jag in mot Stenungsund. Köpte lite middag & Nocco och åkte sedan vidare mot Fregatten. Blev bjuden på bio av min fantastiska Fanni som jobbade. Viktklass Advengers 2 och umgicks hela kvällen. Lika trött som imorse är jag nu så ska passa på att sova nu för att gå upp lite tidigare imorgon. Ställde alarmet på 10 för jag måste kunna sova imorgon för att orka med sista veckan på dagsskiftet! 



 



Kom ihåg mig?