Välbehövliga onsdag!

Passade på att sova en halv timmelängre idag, eftersom jag fick låna mamses bil till jobbet idag! Kunde åka 05.35 istället för 05.20 så ställde larmet på 05 och segade inte så mycket imorses. Var inte alls lika jobbigt att köra imorse då jag var lite piggare, sist satt jag och ansträngde mig till max för att kunna hålla ögonen öppna, det var nästan att jag blev rädd och ville stanna för en power nap, men då hade jag förmodligen inte hunnit till jobbet i tid. Men som sagt gick det bra idag 👍 Lunchen jag hade med mig var riktigt god. Köttfärs med sås av grönsaksbuljong, creme fraiche och soja. Muuums fillibabbaaa!

Jobbet gick ganska segt idag, det var många blickar mot klockan och mycket längtan tills vi skulle sluta men mestadels för att jag ÄNTLIGEN skulle få träffa Arbens lilla dotter Isabella. Sedan skulle jag även gymma, hämta ut ett paket från freddystore och köpa Celsius. Men började med att få sluta, klockan blev efter många om och men 15.24 & Arbitchi visade vägen hem. Fick träffa hans fantastiskt söta och fina Bella. Sedan gick vi till gymmet (han har typ 50 meter till Nordic Wellness så för att få träna med honom fixade jag ett en veckas gratis kort 😃 Jag körde rygg medan han körde rehab träning för hans skadade rygg. Var klara vid 18, då gick vi tillbaka och käkade kyckling som hans tjej hade lagat, super gott. Lite tjöt senare var jag tyvärr tvungen att åka för jag skulle hinna till Stigs center för att hinna köpa Celsius innan dom stängde haha så de hann jag iväg och gjorde! 




På vägen hem körde jag även förbi Hasselboden där jag hämtade ut mitt paket från freddystore som kommit idag. DHL smsade mig på morgonen och jag blev sååå nyfiken. Det är såroligt  med paket, speciellt när man vet vad det är i och man vill vill vill ha de nu och längtar super mycket. 💃 Åkte hem, packade upp, duschade & testade byxorna! Alltså SÅ. SNYGGA!!! Vill träna i dom nuu, men måste vänta tills imorgon 🙈 



Köpte byxorna och tröjan tillsammans på www.freddystore.se De kostade 699 kronor & har grym passform. När man köpte fick man även 6 celsius gratis 👌 Så grymt! Imorgon blir de som vanligt jobb, träning, käk och kvalitetstid med mina favoriter. Men först sova och upp 5 för jobb, tagga! 💪

Dat aaaass ! *emoji med tumme & pekfinger mot varandra* miss you to babe! <3




Kom ihåg mig?