Sammanfattning av en grym helg

Helt klart välbehövlig helg. Provade nya skridskor i fredags & umgicks med Michelle hela kvällen. Fick sovit ikapp några timmar på lördag vilket var otroligt skönt & behövligt! Var på kräftskiva/avskedsfest för Alice med mina favoriter & spenderade lördag natt och hela söndag med Fanni. 








Vi hann med att sova till halv elva. Åka in till Bäckebol, shoppa lite på xxl ocj stadium outlet, jag är på jakt efter en pulsklocka! Utan resultat letade vi vidare på både Elgiganten, media market, kjell o company och clas ohlsson men fanns inget någonstans. Fick i alla fall köpt mig eltejp till mina nya skridskor & en ny iPhone laddare! (Y) Sedan käkade vi på Amazing thai och sedan gick runt och kollade lite till. Åkte hem till Fanni, åkte inlines ner till affären för att hämta hem hennes cykel, badade jaccuzzi, åt äpplepaj och degade i hennes säng innan vi drog vidare med super yarisen till ishallen för 1,5 timmars träning. Jag fick även testat Fannis pulsklocka och det var väldigt intressant.













Hoppas ni haft en grym helg! Imorgon äre dags för yttligare en veckas jobb yeey! 



Kom ihåg mig?