Hipp hipp hurra för helg

Älskar morgonar när man vaknar utsövd. Mitt alarm ringde vid 13 idag och jag vaknade glad och utvilad, så himla härligt. Åt frukost, plockade ur diskmaskinen, åkte in till Stenungsund lagom tills när Michelle slutade jobbet, hämtade upp henne & åkte och förtidsröstade! :-) Det är viktigt att utnyttja min rösträtt och vara delaktiv i valet. 



Sedan gick vi till torget en stund och kollade lite i affärer, hittade ett par extremt snygga boots från urban outfitters jag vill köpa men ska spara nu innan Thailand så det blir inget med det tyvärr! Vi hälsade på Clarre som jobbade på Eat, stötte på Oscar som hade varit och jobbat på Oasen, Fannis pappa som hade handlat och Michans mormor som också hade handlat. 
Jag pantade lite burkar, sedan köpte jag & Michan lite naturgodis och en b&j innan vi gick hem till henne och kollade "Sveriges nästa statsminister" följt av The woman in black. Clarre kom förbi en stund & nu efter denna filmen vågar jag inte åka hem så jag sover här hos Mich haha. 




Kom ihåg mig?