Fabulöös helg

Ja, ännu en helg har lidit mot sitt slut. Trots att jag inte hade några planer i helgen hann jag ändå med lite saker! I lördags tog jag sovmorgon, vilket kommer bli standard från och med nu om jag ska orka hela dagarna med både jobb & träning och även för att hålla mig frisk! Jag vaknade vid 13, åkte in till Stenungsund och spenderade dagen med Michelle. Röstade, som sagt. Och tydligen så har vi nu från och med igår kväll en ny röd/grön regering, nu får vi se hur detta går! På söndagsmorgonen vaknade jag hos Michelle, utan mich :( Hon hade redan sysslor att göra så jag sov vidare någon timme efter hon gått! Söndagen spenderade jag hemma, käkade frukost ute på balkongen i lugn och ro innan Alice kom hem till mig. Det var ju sådant fantastiskt väder så vi kunde ju inte låta bli stt gå en promenad som slutade på 5 km, pratade massa och umgicks som bara vi kan. Så segt att hon ska åka till Frankrike REDAN PÅ ONSDAG. Jag är inte redo än ju :-( Men hon kommer få det så grymt kul & jag ska försöka komma och hälsa på! 


Sedan passade jag på att förbereda de flesta matlådor för veckan. Gjorde Maddes kyckling, som jag fick receptet på för jättelänge sedan men inte hunnit testa. Blev väldigt gott men jag råkade skära creme fraichen av någon anledning. Kycklingen är kokad och sist i ugnen för att behålla det saftiga, blev riktigt gott! Efter maten slukade jag en celsius, åkte till träningen. Tränade 19-21 och min axel blev väldigt bra. Körde hem Isabelle, handlade halstabletter och åkte sedan hem för att sätta mig i soffan tillsammans med mamse & Roger för att för allmänbildningens skull kolla Valvakan 2014. Men blev snabbt uttråkad och gick och lade mig. Hoppas ni haft en grym helg och får en fortsatt trevlig start på veckan! Kramar 






Kom ihåg mig?