Because I'm happy

JAAAAAA stod min första dubbel axel med mina nya skrills!! Alltså jag är såå nöjd med mina skrillor, dom är bäst. Inte förens nu jag inser hur mycket behov jag var utav ett par nya, woah. Gick även på massa 3T, 3F och 3Lo. De känns så otroligt bra med konståkningen just nu, jag är så glad att jag hittat tillbaka. 



Kvällen avslutades hemma hos mig med tacokväll! Gabbe kom till mig vid 20. Vi lagade tacos & åt tillsammans med Mamse och Jonas. Vi pratade och umgicks länge, planerade lite Thailand innan Claes och Roger kom. Då var vi sociala med dom och fick inte så mkt mer gjort. Trött som tusan fick jag gå och lägga mig runt 1. 


Vi längtar såååå mkt till Thailand. Jag är så sjukt tahhad och vill bara åka NU NU NU! Bara 79 dagar kvar tills vi drar dit palmerna bor! ☀️



Kom ihåg mig?