Back to old times, reunion!

Sååå roligt med reunions. Det tråkiga är bara att det ska behöva bli så att det tar så lång tid emellan att man ses. Men jag tycker samtidigt det är så otroligt roligt att vi fortfarande har så bra kontakt som vi har. Jag, Clara, Oscar och Simon har hängt ihop sedan 7an, sedan har Oscar hakat på oss i 1an på gymnasiet och sedan dess har vi varit så sjukt bra kompisar. Sådana kompisar som - Även om man inte setts på ett tag så känns det inte som det för när man väl träffas är allt helt som vanligt. Älskar sådana vänner! Igår firade vi Simon som fyllde 20 i måndags. Vi förfestade hemma hos min far i stan & åkte sedan in till stan och spenderade kvällen på Excet. Hade sååå roligt, det var så länge sedan jag var ute, sedan jag festade och med dessa personer. Det har aldrig blivit dåligt, aldrig när vi varit ute tillsammans. Simon fick en barbara i present som prövades under förferren haha och hon fick namnet Gudrun och var i princip kvällens "Guest of honor" haha så himla roligt! Excet var som vanligt FULLT av folk men det var kul för vi träffa massa vi kände! 😃 Träffade även en som tydligen satt på samma buss som oss tidigare på dagen, känner Michelle, gått i Catrines klass och bor MITT EMOT min pappa, haha världen är så jädra liten så man blir ju nästan mörkrädd. Spenderade mestadels av kvällen genom att försöka dansa på dansgolven men man kan nogninte kalla det vi gjorde för dans utan mer för ett försök att inte ramla och hålla sig på fötterna samtidigt som man försöker hålla reda på sina vänner SAMTIDIGT som man försöker sjunga, höra texten och njuta. Haha de var mer blod, svett och tårar på de dansgolvet än dans haha KAOS! Alltid samma visa 🙈 Men det var riktigt roligt. Träffade Napperotti på vägen hem, tog sällskap ner till bussen och lite catch-up talk på det. Kom hem vid 4.10 och gick och lade oss då. Tre stycken i min säng, en i pappas och en i min brors (till en början) sedan slutade det med två i pappas, två i min, en på soffan och ingen i min brors hahah! Blev en grym kväll i alla fall, vaknade vid 9, ville gymma men kunde inte lämna lägenheten. Började städa vid 10, åt frukost och drog hem vid 11. Grym grym grym helg! Har saknat detta! 













Hemma nu, resten av dagen ska spenderas i soffan. Måste även laga lunchlådor för veckan & sedan förbereda mig för träning 😫 



Kom ihåg mig?