Så nöjd med min helg

Alltså jag är SÅ nöjd med min helg. Har hunnit med allt verkligen, verkligen allt. Gjort allt jag hunnit och allt jag velat och det har verkligen blivit grymt. Igår kväll var jag på avskedsfest för lyxlirarna Amanda och Aleks som drar iväg till Australien i 6 månader. Jag agerade taxi åt dom och skjutsade in dom till Excet vid 23.30, därefter åkte jag hem och sov trött som jag var efter full fart i Linköping.



Vaknade av att mamse ringde imorse KLOCKAN ÅTTA!!! Vem gör ens så mot någon annan människa?! Haha nej jag skojar. Det var faktiskt skönt att gå upp lite tidigare för att jag fick gjort SÅ mycket mer under dagen. Jag åt frukost  tillsammans med Jonas & hans flickvän Anna. Sedan körde jag Anna till bussen vid centralen och släppte Jonas i garaget (som att lämna ett barn på dagis) så uppspelt han är för att få åka dit haha helt sjukt. Sedan åkte jag till Stigs Center för att köpa Celsius men de var stängt -.- Var där 10.15 o dom öppnade 10.30, men efter 35 minuters väntan på att någon skulle öppna men som inte hände åkte jag vidare. En snabbis till rollsbo för att tanka och sedan hem & packa min väska för att sedan möta Gabs vid brandstationen för ett ordentligt ryggpass. Vi gymmade från 11-12.30 cirkus och sedan drog jag och solade solarie. Första gången på väldigt länge och det var sååå skönt, drömde mig bort till paradisets öar, värmen och Thailand. Vaknade upp till höstrusk, svett och regn 😁 Men i alla fall med en tan-line = success! Åhnej vilken töntig mening det där blev -.- hehe.



Gymmet gick super & Gabz var lika grym som vanligt. Tänkte hälsa på Michelle en snabbis men hon var inte hemma så brummade genast vidare till Rödbo där jag hälsade på min kära vän Patrik. Vi snackade massa skit (som vi brukar) och drog sedan till gymmet IGEN. Hehe hann med två pass idag för att jag gick upp så tidigt 💪 Yey! Vi gymmade bröst och biceps och hann även med lite lite mage, kändes skönt. Vi gymmade från 16-18.30. Körde hem honom och åkte vidare mot stan. Hämtade Jonas 10 timmar senare i garaget, han var fortfarande inte mentalt redo för att åka hem. Haha han berättade om hur kul han haft i ett garage i 10 timmar.. Haha vi kan ju inte vara släkt asså! 🙈 Kul att man har olika intressen i alla fall. 



Åkte till Ica och handlade, lagade mat och åt tillsammans. Sedan åkte han iväg för att hämta pappa på flygplatsen och jag passade på att skypa med min grymma vän Jacob som befinner sig i Sydafrika där han studerar. Så sjunt häftigt och han verkar ha det SÅ BRA! Så kul att prata med honom igen! Sedan han. Jag även dammsuga snabbt och nu blir det att sova. Får en timmes extra sovmorgon inatt, för jag sover i stan och inte hemma. Hoppas ni haft en grym helg, det har verkligen jag. Jag ska be en liten bön innan jag somnar bara så jag har större chans att kunna ta mig ur sängen imorgon bitti efter dagens hårda pass. Kaos! Godnatt 😚 









Kom ihåg mig?