Ledig dag förtjänar man

Så otroligt skönt med ledig fredag, långhelg. Alltid behövligt med en extra dag helg, för alla! Röda dagar, helgdagar och speciella dagar är bra för då är vi oftast lediga från fabriken. Vaknade vid 10.30 idag, gick upp, dammsög och dammade hela huset, käkade frukost & plockade sedan med mina papper och saker jag bara skjutit upp att göra för jag inte haft tid. Skrev i min almanacka & stekte de sista kycklingfärsbiffarna från igår. 


Åkte vid 14 in till Stenungsund. Hämtade ut ett paket med mina nya Nike skor, köpte en krans till morfar och mormors grav & även ett kort till Michelle som fyller år idag (klockan är efter tolv) 😃 Sedan åkte jag till coop för att lämna balklänningen jag lånade av Lina i somras & sedab direkt hem. Hämtade upp mamse, sedan gjorde vi i ordning uppe vid graven. De är ju så fint där under alla helgona dagarna när alla finpysslat med ljus, blommor och kransar! 😍 Brummade sedan hem för att käka, var såå gott med biffarna. Passade även på att gå på isen en timme tidigare idag så jag tränade 4-7. Gjorde steget till mitt kortprogram som blev riktigt bra, jag & Duran är dream team när det gäller att sätt ihop steg så grunden var klar på 10 min, sedan övade jag de och la till känsla på de resten utav timmen. De resterande två timmarna hoppade vi som duracell-kaniner. Sådana träningar som idag jag lever för & verkligen älskar! Efter träningen kollade jag match med Michelle och efter det åkte vi ner till henne o mös. Stannade till 00.00 för att säga grattis & sedan bar det av hem för att sova! 





Ö



Kom ihåg mig?